Powered by Blogger.

RED BLOODED WOMAN.

Jacket  DENNY ROSE  o  Jeans: ZARA  o  Heels: VERSACE VERSUS  o   Ring: YES   o  Bag: MICHAEL KORS   o   Nails: CLICK  











Żakiet:  DENNY ROSE  o  Spodnie: ZARA  o  Szpilki: VERSACE VERSUS  o   Pierścionek: YES   o  Torba: MICHAEL KORS   o   Pazury: KLIK    


Jako, że lato nas w tym roku nie rozpieszcza, postanowiłam stworzyć look z kolorem, który nas trochę rozgrzeje. To, że czerwony jest kolorem gorącym i pełnym erotyzmu wie chyba każdy, nie każdy wie jednak, że odcieni czerwieni jest bardzo wiele i nie każdy pasuje do naszego typu urody. Ja postawiłam na zdecydowaną czerwień, lekko wpadającą w odcienie burgundu, która nie jest aż tak bezwzględna jak np.: czerwień w odcieniu pomidora której moja delikatna uroda mogłaby nie wytrzymać. Do tego, na przełamanie, potarte dżinsy i rockowa torebka. Co Wy na to, fashioniści mali i duzi!:)

___________________________________________________________________________________________________


Hi there, Fashion Lovers! I'm happy to present you my latest look with very hot red jacket and ripped jeans and studded messenger bag to contrast it with. What do you thing about this look? Hope you will like it:)
___________________________________________________________________________________________________

DON'T FORGET TO LIKE MY FANPAGE HERE
NIE ZAPOMNIJ POLAJKOWAĆ MOJEGO FANPAGE'A TUTAJ


Do zobaczenia wkótce na Pandamone!
See you soon on Pandamone!
____________________

M



Share on :
RED BLOODED WOMAN.
RED BLOODED WOMAN.
Reviewed by fashion
Published :
Rating : 4.5

No comments:

Post a Comment